0товарів: 0 грн. 

Умови повернення товару

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

Умови повернення для товарів належної якості

 

Якщо після доставки та огляду товару Ви отримали та сплатили, це означає, що Ви підтвердили якість самого товару та пакування, цілісність і відповідність товару характеристикам і якості — відповідно, не маєте претензій, і товар повністю відповідає Вашим потребам, уявленням і очікуванням.
У цьому разі повернути або обміняти товар можливо протягом 14 днів у межах регламенту Закону України про права споживача.

Перед тим як оформити повернення, будь ласка, погодьте це з менеджерами зручним для вас способом.

  • Рішення про обмін або повернення приймаються протягом однієї години з моменту звернення.
  • У разі повернення товару, кошти повертаються покупцеві протягом двох годин після отримання та огляду нами товару на цілісність за вказаними реквізитами.
  • Повернення товару можна здійснити за адресою - м.Харків, вул. Академіка Павлова,120 або відправити на відділення Нової Пошти - м.Харків, відділення №116
  • В разі повернення товару за допомогою Нової Пошти - оплату здійснює покупець, якщо товар не знадобився або не підходить (якщо покупець самостійно обирав) або сплачує магазин, якщо невірно підбір зробили менеджери, або сталася помилка при пакуванні і вам прибуло не те, що ви замовляли

Зверніть увагу — за законом України не всі групи товарів підлягають поверненню або обміну. Докладніше про це можна дізнатися, ознайомившись з регламентом Закону про "Права споживача".

Якщо під час огляду товару під час його отримання буде встановлено, що товар має дефекти або ушкодження з вини перевізника та неправильного транспортування, будь ласка, ВІДМОВТЕСЬ від отримання товару. У такому разі необхідно скласти з представником поштового сервісу акт про дефект товару та зв'язатися з нами для подальшого розв'язання ситуації. Дані відправника можна знайти в етикетці ТТН (товарно-транспортній накладній).
У цьому разі можлива заміна товару, скасування покупки та повернення коштів за успішну покупку (якщо товар був оплачений попередньо одним із онлайн-способів), після документального підтвердження компанією "Нова Пошта" про пошкодження товару перевізником.

Всі ситуації та питання пов'язані з поверненням або обміном товару будуть розв'язуватися інтернет-магазином у термін від 1 до 2 робочих годин від моменту звернення (не враховуючи вихідні та святкові дні).
Будь ласка, майте на увазі - операційні питання вимагають часу та взаємодії різних
пов'язаних сервісів і працівників.

ВАЖЛИВО! - Ви можете відмовитися від товару в будь-який час до його отримання, у тому разі,
якщо придбаний Вами товар не замовлявся спеціально для вас (під замовлення).


Інтернет-магазин "МайстерКіт" виконує діяльність у межах чинного законодавства України. Будь-які непередбачені, спірні або неприємні ситуації, ми просимо розв'язувати в межах законодавства України, зберігаючи взаємну повагу, терпіння, порядність та ділову етику. Ми завжди відкриті до обміну думками, всією душею хочеться допомогти в складній ситуації найкращим способом. цього ж ми очікуємо і від покупців магазину "МайстерКіт "

Способи вирішення спірних ситуацій, що порушують законні права та методи взаємодії цивілізованих людей у суспільстві, не можуть бути основою і правилом для керівництва в ділових відносинах, що здійснюються онлайн або офлайн способами з покупцями.

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

 

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів»

 

Перед тим як скористатись правом повернення товару належної якості, будь-ласка, зв'яжіться з нами та скористуйтесь сервісом "Легке повернення" від сервісу Нової Пошти. Ознайомтесь, будь-ласка, з умовами та як це працює нижче

 

 

Поширені питання від Нової Пошти

 

Як замовити послугу «Легке повернення»

 

Послуга «Легке повернення» доступна тільки у мобільному застосунку або бізнес-кабінеті в електронній накладній посилки. Щоб скористатися Легким поверненням, вам потрібно: увійти в мобільний застосунок Нової пошти або бізнес-кабінет. відкрити «Мої відправлення» та обрати отриману посилку, яку бажаєте повернути. у розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення». зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку. створити нову електронну накладну та відправити товар отримувачу у поштомат, відділення або на адресу. Для того, щоб уточнити додаткові питання, зверніться до Контакт-центру з темою «Легке повернення».

Чи можу я отримати кошти за товар через НП? / Яким чином я можу отримати кошти за повернутий товар? / Як швидко мені повернуть кошти за товар?

 

У рамках послуги «Легке повернення» Нова пошта лише доставляє повернення. Усі фінансові питання вам потрібно обговорювати із продавцем. Зверніться до нього перед відправкою повернення та дізнайтеся умови та строки повернення ваших коштів

Скільки коштує доставка товару при «Легкому поверненні»?

 

Якщо ви повертаєте товар з категорії документи або посилки до 30 кг протягом 14 днів після його отримання, то доставка за послугою «Легке повернення» - безкоштовна. Якщо повернення на адресу, то буде нарахована доплата за адресне обслуговування - 35 грн, а сама доставка буде безкоштовною для вас. Послуга «Легке повернення» для повернення вантажів є платною. Тариф на повернення розраховується за звичайним тарифом на доставку вантажу у місто чи село.

Чому я не можу замовити послугу «Легке повернення»?

 

Послуга «Легке повернення» може бути недоступною для вас, якщо: у накладній була активована переадресація або повернення продавець заблокував таку можливість (при спробі замовити послугу покупець отримує помилку «Замовлення послуги «Легке повернення» заборонено за вимогою Продавця») якщо отримувач власноруч розмістив цю посилку у «Архів» пройшло більше 14 днів із моменту отримання посилки. Для того, щоб детальніше розібратися у цьому, зверніться до Контакт-центру або до особистого менеджера з темою «Легке повернення».

Чи можу я замовити послугу в Контакт-центрі чи відділенні?

 

Ні. Послуга «Легке повернення» є тільки у мобільному застосунку або бізнес-кабінеті Нової пошти у вашій накладній.

Я замовив послугу, а продавець не приймає повернення — що робити?

 

Вам потрібно звернутися до продавця та дізнайтесь про можливість та правила повернення товару, а також про умови та строки повернення ваших коштів. У рамках послуги ми тільки доставляємо відправлення.

Я замовив кілька товарів у продавця. Скільки з них я можу повернути?

 

В рамках послуги «Легке повернення» ви можете повернути частину товарів зі всієї посилки. Але попередньо вам потрібно обов’язково зв'язатися з продавцем та погодити повернення товарів.

Які обмеження діють при замовлені послуги? Чому я не можу замовити послугу?

 

Послуга «Легке повернення» може бути недоступною, якщо: у накладній була активована переадресація або повернення. продавець заблокував таку можливість (при спробі замовити послугу покупець отримує помилку «Замовлення послуги «Легке повернення» заборонено за вимогою Продавця»). якщо отримувач власноруч розмістив цю посилку у «Архів» пройшло більше 14 днів із моменту отримання посилки. Для того, щоб детальніше розібратися у цьому, зверніться до Контакт-центру або до особистого менеджера з темою «Легке повернення».

Як розрахувати вартість послуги для повернення товару?

 

Якщо ви повертаєте товар з категорії документи або посилки до 30 кг протягом 14 днів після її отримання, то доставка за послугою «Легке повернення» - безкоштовна. Якщо повернення на адресу, то буде нарахована доплата за адресне обслуговування - 35 грн, а сама доставка буде безкоштовною для вас. Послуга «Легке повернення» для повернення вантажів є платною. Тариф на повернення розраховується за звичайним тарифом на доставку вантажу у місто чи село.

Не зміг активувати послугу так як «у поштоматі немає вільних комірок». Що робити?

 

Для відправки посилки з вибраного поштомату в ньому має бути вільна комірка відповідного розміру для вашого відправлення. Спробуйте замовити послугу пізніше, коли така комірка з’явиться.

Я хочу повернути вже отриманий товар продавцеві. Що робити?

 

Ви можете повернути посилку відправнику через нашу послугу «Легке повернення», але перед тим зв'язатися із продавцем та погодити повернення товару. Доставка повернення через послугу «Легке повернення» є безкоштовною та доступна тільки у мобільному застосунку або бізнес-кабінеті. Щоб нею скористатися, вам потрібно: увійти у мобільний застосунок Нової пошти або бізнес-кабінет. відкрити «Мої відправлення» та обрати отриману посилку, яку бажаєте повернути. у розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення». зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку. створити нову електронну накладну та відправити товар отримувачу у поштомат, відділення або на адресу.

Якщо при спробі замовити послугу, ви отримали помилку «Замовлення послуги «Легке повернення» заборонено за вимогою Продавця»

 

Послуга заблокована за вимогою Продавця. Для узгодження процедури повернення товару, радимо вам зв’язатися напряму з продавцем та обрати інший спосіб повернення товару.

За яких умов я можу повернути товар?

 

ПВи можете повернути товар через послугу «Легке повернення» у мобільному застосунку або бізнес-кабінеті протягом 14 днів після його отримання. Але попередньо ви маєте узгодити повернення із продавцем. Також товар має обов’язково мати фірмову упаковку, товарний вигляд та бути з усіма бірками. Зверніть увагу, що є продавці, у яких відсутня можливість повернути товар або він продає ті речі, які не підлягають поверненню згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», наприклад, білизну, купальники, ліки тощо - для таких посилок послуга «Легке повернення» не доступна.

Чи потрібно мені попереджати продавця про повернення товару?

 

Так, обов'язково. Вам потрібно звернутися до продавця та дізнайтесь про можливість та правила повернення товару, а також про умови та строки повернення ваших коштів. У рамках послуги ми тільки доставляємо відправлення.

messenger